سئو رسانههای اجتماعی تأثیر لینکدین و اینستاگرام بر رتبه!

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو اهمیت شبکه های اجتماعی در سئو

پیش از پیدایش لوکال سئو، کسب‌وکارها بیشتر به روش‌های سنتی مثل تبلیغات چاپی و معرفی دهان‌به‌دهان برای جذب مشتریان محلی متکی بودند. این تحول دیجیتال به کسب‌وکارها امکان داد تا با استفاده از عوامل رتبه‌بندی محلی، به شکلی هدفمندتر در جستجوهای محلی دیده شوند و به مشتریان اطراف خود دسترسی پیدا کنند. تا اواسط دهه ۲۰۰۰، لوکال سئو به یکی از ابزارهای کلیدی برای تسلط بر بازارهای محلی تبدیل شد. بهینه سازی لینکدین می تواند کمک کند تا مخاطبان هدف، برند شما را بشناسند. با انتشار محتوای مرتبط با صنعت خود به همراه کلمات کلیدی مناسب، می توانید مطمئن شوید که محتوای شما به مخاطبان نمایش داده می شود و در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب می کند.

مورد دیگری که وجود دارد این است که چنانچه کسی بخواهد کسب و کار شما را آنالیزکند احتمالاً توییتر ، فیس بوک ، لینکدین و دیگر رسانه هارا باز کرده و سریع جستجو می کند تا ببیند فعالیت شما در هر شبکه چگونه است . در حال حاضر مردم فقط به سراغ گوگل ، بینگ و دیگر موتورهای جستجو برای جستجوی مطالب خود نمیروند . آنها همچنین از کانال های رسانه های اجتماعی برای یافتن نیازهای خود استفاده میکنند . بنابراین اگر یک حساب اجتماعی در بالای نتایج جستجو ظاهر شود  به همان اندازه که روی وب سایت آنها کلیک می کنند روی این حساب ها هم کلیک می کنند . این را بدانید که اعتبار یک اکانت و پیج در رسانه های اجتماعی بر رتبه جستجو تأثیر نمی گذارد اما پیوندهای منتشر شده در این رسانه ها بر رتبه صفحه تأثیر می گذارند . در این پست به شما خواهیم گفت که بازاریابان چگونه از social media برای بهبود فرایند بهینه سازی وب سایت و تجارت خود استفاده میکنند .

همکاری با دیگر برندها برای اشتراک‌گذاری محتوا یا کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند سیگنال‌های اجتماعی شما را تقویت کرده و ترافیک سایتتان را افزایش دهد. می توانید از سیستم عامل هایی مانند Influence.co استفاده کنید تا تأثیرگذارهای مربوطه را در حالت عمودی خود کشف کنید. این پلتفرم همچنین به شما کمک می کند مشارکت های تجاری قبلی آنها را ببینید تا ببینید آیا با نام تجاری شما همسو هستند یا خیر. در قدم اول برای بهینه‌سازی مشخصات صفحه کاربری باید پروفایل خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که ماهیت کسب‌وکارتان را به‌خوبی منتقل کند و این امکان را به مخاطبانتان بدهد تا به‌سرعت با شما ارتباط برقرار کنند. شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی رتبه بندی سایت شما تاثیر می گذارد. البته لازم به ذکر می باشد که در تاثیر سیگنال های شبکه های اجتماعی هنوز ابهامی وجود دارد اما روز به روز این تاثیر بیشتر می شود.

در واقع پس از به قدرت رسیدن پیام رسان های اینستاگرام و تلگرام، بار محتوای تجاری و تبلیغاتی در ایران به دوش این دو اپلیکیشن کشیده شده است. با این حال حضور در تمامی شبکه های اجتماعی می‌تواند به نوعی سودآوری شما را افزایش دهد. برخی معتقدند که اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی در امتیاز دهی گوگل تاثیر چندانی ندارد و برخی دیگر هم تاثیر آن را زیاد می دانند. از سال 2010 زمزمه هایی مبنی بر تاثیر اشتراک گذاری مطالب بر بهبود رتبه سایت در گوگل بر سر زبان ها افتاد. ایجاد یک جامعه رسانه های اجتماعی قوی می تواند ترافیک بیشتری را به سایت شما برساند، وفاداری به برند را افزایش دهد و حفظ مشتری را افزایش دهد. با فالوورهای خود تعامل داشته باشید، به نظرات آنها پاسخ دهید و در شروع گفتگوها فعال باشید.

اینستاگرام و سئو هر دو نقش کلیدی در کشف محصولات، تحقیق درباره آن‌ها و تصمیم‌گیری‌های خرید دارند. به جای اینکه این دو را جدا از یکدیگر در نظر بگیریم، بهتر است هم‌افزایی و نقاط اشتراک بین آن‌ها را پیدا کنیم. در واقع، سئو می‌تواند یک پایه محکم در استراتژی شما برای موفقیت در اینستاگرام باشد.در این مقاله، ابتدا اصول اولیه سئو و اینستاگرام را بررسی می‌کنیم و سپس ۷ مورد از تاثیرات اینستاگرام بر سئو سایت رو باهم بررسی می‌کنیم. وقتی یک صفحه از سایتی دارای سیگنال شبکه های اجتماعی بالایی باشد این یعنی محتوای آن به خوبی بین کاربران به اشتراک گذاشته میشود . برای برنامه ریزی و خودکارسازی پست‌های خود در اکانت‌های توییتر، فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام خود می‌توانید از ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی مانند Sprout Social استفاده کنید.

استفاده از ابزارهایی مانند  Instagram Insightsمی‌تواند به شما کمک کند تا بهترین زمان برای بارگزاری پست‌ها را با توجه به فعالیت کاربران شناسایی کنید. گوگل آنالیتیکس به شما کمک می‌کند تا ترافیک ناشی از شبکه‌های اجتماعی را پیگیری کنید. با استفاده از گزارش‌های ارجاعی و ابزارهای تخصیص کانال، می‌توانید مشاهده کنید که کدام شبکه‌های اجتماعی بیشتر به سایت شما ترافیک ارسال می‌کنند. محتوای ویروسی می‌تواند به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شود و موجب افزایش شدید سوشال سیگنال‌ها شود. برای بهبود سوشال سیگنال‌ها، اطمینان حاصل کنید که پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی شما به‌طور کامل تکمیل شده و لینک‌های درست به سایت شما اضافه شده است. کپشن‌ها باید جذاب و مرتبط با تصویر باشند تا مخاطب به داشتن تعامل بیشتر با شما ترغیب شود.

پروفایل لینکدین یک صفحه عمومی است که اطلاعات کلیدی در مورد شما ارائه می دهد. پروفایل شما باید یک داستان شخصی و جذاب باشد که مهارت ها، تجربه و اهدافتان را به نمایش بگذارد. البته باید با رزومه تفاوت داشته باشد و بر شخصیت و توانمندی ها تمرکز کند. قبل از اینکه به جزئیات پرداخته شود، مهم است بدانید که لینکدین به عنوان یک موتور جستجو نیز عمل می کند. درست مانند گوگل، لینکدین به کاربران کمک می کند تا اطلاعات را در سراسر وب بیابند.

با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در پروفایل و محتوای خود، عناصر بصری جذاب و بهینه سازی برای سئوی محلی، می توانید از تأثیر موتور جستجوی لینکدین بهره مند شوید. تصاویر و فیلم ها می توانند به جذابیت محتوای شما کمک کنند و احتمال تعامل مخاطبان با آن را افزایش دهند. سئوی محلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا کسب و کارها یا مشاغل را در یک منطقه خاص پیدا کنند. وقتی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی تعامل بالایی (مانند لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری) دریافت می‌کند، دیده‌شدن آن افزایش می‌یابد و احتمال کسب بک‌لینک‌های طبیعی از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها بیشتر می‌شود. همچنین این سیگنال‌ها می‌توانند ترافیک ارگانیک سایت را افزایش داده و برندینگ را تقویت کنند که در نتیجه، اعتبار دامنه در نظر موتورهای جستجو بالاتر می‌رود. هرچند سوشال سیگنال‌ها به‌طور مستقیم در رتبه‌بندی گوگل دخیل نیستند، اما به بهبود عوامل غیرمستقیمی که بر سئو تأثیر دارند کمک می‌کنند.

از این رو یکی از تکنیک های افزایش سرعت ایندکس سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. سالن‌های آرایشی، اسپا، مراکز تناسب اندام و خدمات مشابه به شدت از جستجوهای محلی بهره می‌برند. توضیحی مختصر، جذاب و حاوی کلمات کلیدی برای هر صفحه بنویسید تا نرخ کلیک (CTR) را افزایش دهید. اطلاعات Name (نام کسب‌وکار)، Address (آدرس) و Phone (شماره تماس) را در قسمت‌های مهم سایت (مانند فوتر، صفحه تماس با ما و صفحه اصلی) درج کنید. مطمئن شوید این اطلاعات با NAP موجود در دایرکتوری‌ها (Directory) و Google My Business یکسان است. شما باید یک استراتژی سئو جامع داشته باشید که شامل تمام جنبه‌های حضور شما در اینستاگرام باشد.

هنگامی که در این شبکه اجتماعی ثبت نام می کنید، یک برد در اختیارتان قرار می گیرد که در آن می توانید تصاویر دلخواه خود را پین نمایید. شما می توانید از طریق دیگر شبکه های اجتماعی نیز با برد پینترست خود در ارتباط باشید و تصاویر مورد علاقه خود را در آن پین نمایید. این شبکه اجتماعی دارای دو نوع حساب معمولی و تجاری است که نسخه تجاری امکانات بیشتری در اختیارتان قرار می دهد. در مقاله "پینترست چیست؟" به طور کامل درباره این شبکه اجتماعی بصری صحبت کرده ایم. شما با فعالیت مکرر و برنامه ریزی شده در شبکه های اجتماعی مختلف، می توانید برندتان با به دیگران معرفی کرده و به محبوبیت برسید.

شما باید پروفایل لینکدین را به سایت خود متصل کنید و هنگام پست گذاشتن در لینکدین حتما مخاطب را به پست های مرتبط در سایت نیز ارجاع دهید. لینکدین دارای دامین آتوریتی بالایی است، پس اگر بتواند بک لینک های خوبی از لینکدین به سایت خود بگیرید، در سئو سایت شما تاثیر زیادی خواهد داشت. در شبکه های اجتماعی می توانید به راحتی خدمات و محصولاتتان را معرفی کنید و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنید. مطلب آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی واتساپ را مطالعه کنید تا بتوانید برای معرفی محصولات خود کاتالوگ ایجاد کنید. اما این شبکه ها از چه لحاظ بر سئو سایت تاثیر می گذارند؟ این موردی است که در ادامه بررسی می کنیم. باید محتوای منتشرشده در شبکه های اجتماعی در راستای اهداف بازاریابی محتوایی شما باشند.

سیگنال‌های اجتماعی مثل لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدها و نظرات در شبکه‌های اجتماعی، نقش پیچیده‌ای در سئو دارند. اگرچه این سیگنال‌ها به‌طور مستقیم جزو عوامل رتبه‌بندی گوگل محسوب نمی‌شوند، اما به روش‌های مختلفی تأثیرگذار هستند. تعامل بالا در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود محتوای شما بیشتر دیده شود و این می‌تواند ترافیک قابل‌توجهی را به سمت سایت هدایت کند. وقتی موتورهای جستجو افزایش ترافیک را مشاهده کنند، ممکن است ارزش سایت شما را بالاتر ارزیابی کنند که این موضوع در بهبود رتبه آن تأثیر دارد. علاوه بر این، محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی زیاد به اشتراک گذاشته شود، شانس بیشتری برای دریافت بک‌لینک از سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر دارد، که این بک‌لینک‌ها از عوامل کلیدی در بهبود سئو هستند. کسب‌وکارها برای بهره‌گیری از سیگنال‌های اجتماعی در سئو، باید بر تولید محتوای باکیفیت و جذاب تمرکز کنند که برای مخاطبان هدفشان ارزشمند باشد.

سیگنال های اجتماعی شامل معیارهایی مانند لایک ها، اشتراک گذاری ها، نظرات و دید کلی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. در حالی که موتورهای جستجو مانند گوگل به صراحت سیگنال های اجتماعی را به عنوان فاکتورهای رتبه بندی مستقیم تایید نکرده اند، اما به ارزش رسانه های اجتماعی در ارتقای محتوا و هدایت ترافیک به وب سایت ها اذعان کرده اند. می‌توان گفت مهم‌ترین نقش شبکه های اجتماعی در سئو سایت، افزایش بازدید و در نتیجه کمک به سریع‌تر ایندکس شدن صفحات توسط گوگل است. افزایش بازدید صفحات وب سایت کمک می‌کند که مطالب شما در زمان کوتاهی توسط موتورهای جستجو ایندکس شده و کسی فرصت کپی‌برداری از آن‌ها را نداشته باشد. برای آشنایی با دیگر روش‌های کاهش زمان ایندکس صفحات توسط گوگل می‌توانید مقاله ما را در این رابطه مطالعه کنید. علاوه بر این، تلاشی که بازاریابان برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (سوشال مدیا مارکتینگ) انجام می‌دهند می تواند تأثیر مثبتی بر رتبه بندی سئو (SEO) سایت نیز داشته باشد.

اگر پروفایل شما متمایز باشد، فرصت های بیشتری برای دستیابی به حرفه ای که دنبال آن هستید، خواهید داشت. تنها برای آن میزان از منابع سخت‌افزاری که نیاز دارید هزینه می‌پردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. برای ساخت محتوای ویروسی، باید به‌دقت بازار هدف خود را شناسایی کنید و محتوایی خلق کنید که نه تنها جالب بلکه جذاب و قابل‌انتشار باشد. این افزایش دیده ‌شدن و تعامل به طور غیرمستقیم منجر به افزایش فروش می‌شود؛ اما این روند نیازمند زمان، تلاش مداوم و ترکیب سئو با سایر استراتژی‌های بازاریابی است. برای اطمینان از این تکمیل بودن زمان بگذارید و مطمئن شوید که همه بندها را نوشته‌اید. برای اینکه رتبه بهتری در سئو به دست آورید، باید تمام مواردی که امکان جستجو دارند را تکمیل کنید.

اگر یک محتوای واحد را برای تعداد زیادی از صفحات به طور یکسان به کار ببرید، هیچ قدم مثبتی در راستای ارتقای سئو انجام نداده‌اید. مشخصات پروفایل سوشیال مدیای شما شما برای گوگل و کاربران شما اهمیت خاصی دارد .ایجاد چند کانال اجتماعی فعال می تواند برند شما را بیشتر معرفی ، جذاب و شخصی کند . طبق مطالعاتی که طی همین مدت قبل انجام شد مقالات و نوشته ها را با شبکه های اجتماعی و بدون آن تست کردند و متوجه شدند که چقدر وجود این شبکه ها باعث بهبود سئو میشود . نکته ای که قابل بیان است این است که اگرچه ممکن است عوامل شبکه های اجتماعی مستقیما بر سئو موثر نباشند اما بر رتبه سئو شما تأثیر می گذارد. اگر مشغول مدیریت سایر بخش‌های کسب‌وکارتان هستید و فرصت کافی برای شبکه‌های اجتماعی را ندارید، استخدام یک مدیر شبکه‌های اجتماعی یا برون‌سپاری کارها را در نظر داشته باشید.

وقتی با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که با شما تعامل داشته باشند. هشتگ ها، محتوا را مشابه سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند TikTok، Twitter و Instagram دسته بندی می کنند. این موضوع به کاربران کمک می کند تا مطالب مرتبط را یافته و پروفایل شما نیز توسط افراد بیشتری دیده شود، حتی اگر با آنها ارتباط ندارید. متن مخفی متنی دارای همان رنگ پس‌زمینه است که در خارج از صفحه یا پشت تصویر قرار می‌گیرد. این ابزار با توجه به نوع شبکه اجتماعی که از آن استفاده می‌کنید،‌ امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هر بخش فرصت‌های بیشتری را برای افزودن کلمات کلیدی مهم و مرتبط با کسب‌وکارتان را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر یک صفحه وب به این میزان تعامل به دست آورد، نشان می‌دهد که محتوای ارزشمندی دارد. اغلب، صفحات وبی که در نتایج جستجو رتبه خوبی دارند، سوشیال سیگنال قوی دریافت می‌کنند. یک استراتژی رسانه اجتماعی جامع ایجاد کنید که با اهداف برند شما همسو باشد. به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را به اشتراک بگذارید، نمایه های خود را بهینه کنید و فعالانه در جوامع مربوطه شرکت کنید تا حضور خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید. بر تولید محتوای ارزشمند، آموزنده و جذاب که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود، تمرکز کنید.

رسانه های اجتماعی یک کانال عالی برای اطمینان از دسترسی هرچه بیشتر افراد به محتوای شما هستند. در موتورهای جستجو ، افراد فقط وقتی محتوای شما را جستجو می کنند که کلمه کلیدی مرتبطی را جستجو می کنند. اما در شبکه های اجتماعی ، محتوای خود را در مقابل افرادی خواهید دید که حتی متوجه نشده اند که به محتوای شما نیاز دارند. پس چرا منتظرید؟ بیشتر روی سوشال مدیای خود کار کنید و برای رشد شبکه های اجتماعی خود، از ابزار Coco استفاده کنید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا پیج خود را به طور دقیق تحلیل کنید، نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنید، عملکرد رقیبان را بررسی کرده و بهترین هشتگ‌ها را برای جذب مخاطب و افزایش تعامل پیدا کنید. با Coco می‌توانید استراتژی‌های موفق‌تر و هوشمندانه‌تری برای رشد صفحه اینستاگرامتان طراحی کنید.

به سادگی این مقدار را در ماه محاسبه کنید تا سرعت به روز رسانی محتوا در شبکه های اجتماعی شما را شگفت زده کند. امروزه تعداد افرادی که با شبکه های اجتماعی سروکار دارند روز به روز در حال افزایش است و تاثیر آن روی سئو سایت هم امری انکار ناپذیر است. البته در لیستی که سایت moz.com منتشر کرده است این عامل تاثیر چندانی در بهبود رتبه سایت ندارد و همچنین گوگل هم هرگونه ارتباط میان اشتراک گذاری مطالب و تاثیر آن در الگوریتم امتیاز دهی خود را منکر شده است. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ محتوایی استفاده کنید که بک لینک های باکیفیت به دست آورده یا پتانسیل آن را دارد. ممکن است با اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان یا سایر مشاغل تماس بگیرید و از آنها بخواهید محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا به آن پیوند دهند.

شاید برای شما سوال باشد که سئو و شبکه اجتماعی چطور می توانند در راستای توسعه کسب و کارها، به هم کمک کنند. همانطور که همه ما می دانیم، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای کمک به رتبه بندی وب سایت ها در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و جذب ترافیک ارگانیک حیاتی است. با توجه به اعتبار بالای این شبکه، دیگر نیازی نیست که از اهمیت بک‌لینک‌های ایجاد شده با آن بگوییم چرا که می‌تواند در نزد گوگل بسیار تأثیرگذار باشد.لینکدین بهترین محیط برای قرار دادن مقالات شماست. بهترین راه برای استفاده از این شبکه اجتماعی نوشتن مقاله و انتشار آن در لینکدین است و به علت اعتبار بالای صفحات آن سوشیال سیگنال ارزشمندی نزد گوگل به حساب می‌آید. در سال های گذشته گوگل پلاس تاثیر زیادی بر سئوی سایت ها می‌گذاشت، به طوری که وبمستران در کمتر از یک روز تاثیر آن را در رتبه بندی سایت خود را ملاحظه می‌کردند. این را هم در نظر داشته باشید که گوگل پلاس شبکه اجتماعی خود گوگل است و تحت نظارت گوگل است، پس حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید و هنگام طراحی سایت پزشکی از طراح خود بخواهید ایکون های شبکه های اجتماعی رو در فوتر سایت قرار دهد.

تعامل با مخاطبان، تگ‌کردن مکان‌ها، همکاری با اینفلوئنسرها و استفاده از ابزارهای تحلیلی و بهینه‌سازی مداوم از دیگر اصول مهم سئو در اینستاگرام هستند که باید به آن‌ها توجه کرد. سئو اینستاگرام راهکاری مؤثر است که باوجود تفاوت‌هایی که با سئوی وب‌سایت دارد، نقش بسیار مهمی در افزایش دیده‌ شدن پیج و داشتن تعامل بیشتر با کاربران دارد. در این مقاله تأثیر سئو در اینستاگرام و عوامل کلیدی رتبه‌بندی در این پلتفرم را بررسی خواهیم کرد. در مقایسه با بخش عنوان شغلی و عنوان شغلی، بخش درباره من به شدت ایندکس نمی‌شود. بنابراین، افزودن کلمات کلیدی می‌تواند به پیشبرد پروفایل شما در رتبه‌های برتر کمک کند.

همچنین، این کلمات کلیدی به کاربران کمک می‌کند تا پست‌ها و محتوای شما را راحت‌تر پیدا کنند.چگونه انجام دهیم؟• از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع در کپشن‌ها و هشتگ‌ها استفاده کنید.• محتوایی تولید کنید که پاسخی به سوالات رایج کاربران باشد. زمانی که کاربر روی اشتراک گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی کلیک می‌کند، پست به طور خودکار آماده می‌شود و نیاز به انجام کار اضافی برای ایجاد یک پست جذاب و قابل کلیک در رسانه‌های اجتماعی نخواهد داشت. با این کار احتمال اینکه که محتوای شما توسط فالوئرهای آن‌ها دیده شود بیشتر شده و در نتیجه منجر به بهبود سوشال سیگنال و سئوی وب‌سایت شما می‌گردد. همانند صفحه وب یا پست وبلاگ، صفحات پروفایل رسانه‌های اجتماعی شما نیز می‌توانند از بهینه سازی داخلی (On-page) بهره‌مند شوند. قرار دادن کلمات کلیدی هدف در قسمت‌های “درباره ما”، “خدمات”، “محصولات” یا سایر بخش‌های قابل ویرایش که پروفایل‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی اجازه می‌دهند، می‌تواند به درک گوگل از ارتباط بین وب‌سایت شما با آن کلمات کلیدی کمک کند. صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) به گونه ای تکامل یافته اند که لیست های وب سایت معمولی را شامل می شوند.

یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی اینستاگرام این است که چند درصد از فالوورهای شما با پست‌ها و استوری‌های پیج تعامل دارند. درواقع ابتدا مهم است که فالوورهای خودتان به محتوای شما اهمیت دهند تا پست‌های بعدی توسط اینستاگرام به اکسپلور منتقل شوند. نظارت و پیگیری عملکرد تلاش‌های بهینه‌سازی لینکدین، برای بهبود مستمر رشد کلی سئو بسیار مهم است. اضافه کردن دکمه‌های اشتراک‌گذاری به صفحات سایت، تشویق به اشتراک‌گذاری از طریق جوایز یا مسابقات، و ایجاد محتواهایی که به‌طور خاص برای به اشتراک‌گذاری طراحی شده‌اند، به شما کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوید. در حقیقت ، ویدیوهای محبوب و مرتبط YouTube اولین کسی هستند که برای جستجوی خاص نمایش داده می شوند. زمانی که پروفایل لینکدین خود را بهینه‌سازی می‌کنید، باید به هر چیزی که در وب‌سایت خود از نظر سئو انجام می‌دهید فکر کنید و آن را در پروفایل لینکدین خود بگنجانید.

با تبلیغ محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی، نه تنها طول عمر آن را افزایش می‌دهید، بلکه اطمینان می‌دهید که مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند. قبل از این، ایجاد تعداد زیادی کلیک می‌توانست نمایش ارگانیک را در فیس‌بوک افزایش دهد و به عنوان عامل نشانگر‌ جذاب بودن محتوا برای کاربران پلتفرم عمل کند. اما همانطور که مشخص است، برخی از چنین محتواهایی دارای عناوین گمراه کننده بودند و بسیاری از کاربران در عمل، قبل از کلیک بر روی دکمه اشتراک گذاری، این مقالات را نمی خواندند. نتیجه این فرایند، گسترش اطلاعات گمراه کننده یا کاملاً نادرست در فضای رسانه‌های اجتماعی بود. این سه عنصر اطلاعات کلیدی کسب‌وکار شما هستند که در فهرست‌های محلی، سایت‌های بررسی و پروفایل‌های آنلاین دیده می‌شوند. وجود NAP دقیق و منسجم، برای موفقیت سئو محلی حیاتی است، زیرا به مشتریان کمک می‌کند راحت‌تر شما را پیدا کنند و به شما اعتماد کنند.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/