چرا تبلیغات شما باید هدفمند باشد؟2021-02-16

بازاریابی اینترنتی چیست؟ راهنمای جامع بازاریابی آنلاین برای کسب‌وکارها

در این مطلب از وی‌پدیا توضیح می‌دهیم که تبلیغ هدفمند چیست، چه مزایایی دارد و چگونه باید یک تبلیغ هدفمند داشته باشیم. نظر شما چیست؟ بودجهٔ تبلیغات خود را با چه هدفی هزینه می‌کنید؟ برنامهٔ خاصی دارید؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم. برای آشنایی با روش‌های زودبازده، پیشنهاد می‌کنم مقالهٔ «معرفی بهترین راه‌های تبلیغات زودبازده و پربازده» را مطالعه کنید. منظور از جذب لید، جذب مشتریان بالقوه است؛ افرادی که از ما خرید نکرده‌اند، ولی احتمال و پتانسیل خرید دارند. در بخش اول، ۳ هدف کلی را به شما گفتم؛ ولی اجازه دهید وارد جزئیات شویم و ببینیم برای هر هدفی، چه تبلیغاتی مناسب‌تر است.

    {
  • این رفتارهای کاربران و عادات خرید آن‌ها نکته اصلی در تبلیغات هدفمند است.
  • |}{
  • به جای قرار دادن یک تبلیغ عمومی در هر نقطه از وب، یک تبلیغ هدفمند به صورت استراتژیک قرار می گیرد تا بر اساس رفتار مشتری گذشته و سایر داده ها به مخاطبان مشخص و مشخصی دست یابد.
  • |}
  • بعد از هدف‌گذاری دقیق، مرحله بعدی انتخاب استراتژی مناسب برای تبلیغات پولی است.
  • مثلا می تونین از ابزارهای گوگل آنالیتیکس برای ردیابی تعداد افرادی که در نتیجه کمپین های تبلیغاتی شما از وب سایتتون بازدید می کنن کمک بگیرین.
  • {
  • سامانه پیام کوتاه گزارش‌های دقیقی از وضعیت ارسال پیام‌ها، نرخ تحویل و بازخورد مخاطبان ارائه می‌دهد.
  • |}
  • ثبت نام در پنل پیامکی پیام رسان، شامل 3 طرح می باشد که شامل استارتر، تک ستاره، دوستاره می باشد.

تبلیغ در فضای مجازی علاوه بر گسترش دسترسی، به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور مستقیم فروش را از طریق پلتفرم‌های دیجیتال انجام دهید. این دسترسی مستقیم می‌تواند فرآیند خرید را برای مشتریان ساده‌تر کند و موجب افزایش سریع‌تر درآمد شود. پس از ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان، به شما یک خط هدیه و پیامک هدیه اولیه جهت تست ارائه می شود. چنانچه از پشتیبانی، امکانات و خدمات این پنل پیامکی رضایت داشتید، می توانید با شارژ پنل اس ام اس به میزان دلخواه، پیامک انبوه ارسال نمایید. در میان روش‌های مختلف تبلیغات هدفمند، تبلیغات پیامکی از پنل اس ام اس به دلیل ویژگی‌های خاص خود به عنوان یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها شناخته می‌شود. اهداف تبلیغاتی مشخص می‌کنند که کسب‌وکارها از تبلیغات خود چه می‌خواهند به دست آورند.

این اقدام نه‌تنها باعث افزایش آگاهی از برند و تشویق به خرید فوری (ثبت سفارش سفر) شد، بلکه در طول یک بازه سه‌ماهه، تعداد کاربران فعال اسنپ را تا ۳۰ درصد بالا برد. در واقع، تعیین اهداف تبلیغاتی روشن و ساختارمند، بر تمام جوانب استراتژی‌های بازاریابی اثر می‌گذارد؛ از پیام تبلیغاتی گرفته تا نوع محتوایی که در تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات سنتی ارائه می‌شود. همچنین، این اهداف پایه‌گذار کمپین تبلیغاتی هستند که باید در هر مرحله از آن—از طراحی مفهومی تا ارزیابی نهایی—تبیین و ارزیابی شوند.

رایج ترین منبع، کوکی ها در وب سایت هایی هستن که قبلا توسط کاربر مرور شدن. کوکی ها فایل های کوچکی هستن که اطلاعات مربوط به اقدامات یا خریدهای کاربر رو ذخیره می کنن و اونها را به CRM یا سرویس های ثالث انتقال میدن. نکته مثبت در مورد این روش تبلیغاتی اینه که فقط وقتی هزینه رو پرداخت می کنین که مخاطب روی تبلیغ کلیک کرده باشه. به طور معمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد می کنن و اون رو با کلمات کلیدی خاصی مرتبط می کنن. ناشر آگهی ها اون تگ ها رو اسکن می کنه تا با جایگاه انتشار مطابقت داشته باشه. دستیابی به مخاطب در تبلیغات به خلاقیت، دقت و حساسیت در دنیای او نیاز دارد.

از طریق تبلیغات خلاقانه و جذاب، شما می‌توانید مشتریان را ترغیب کنید که با برند شما درگیر شوند، نظرات خود را به اشتراک بگذارند و به پیشنهادات شما پاسخ دهند. این تعامل مداوم، نه تنها اعتماد و وفاداری مشتریان را افزایش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود آن‌ها احساس کنند که در تجربه برند شما سهیم هستند. تعامل بیشتر با مشتریان به معنی فرصت‌های بیشتر برای رشد و توسعه کسب‌وکار است و می‌تواند به ایجاد رابطه‌ای نزدیک‌تر و پایدارتر بین شما و مشتریان منجر شود. ثبت نام در پنل پیامکی پیام رسان، شامل 3 طرح می باشد که شامل استارتر، تک ستاره، دوستاره می باشد.

تبلیغات آنلاین به دلیل دسترسی گسترده و هزینه‌های کمتر، یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی محصولات و خدمات است. یکی از فواید تبلیغات آنلاین این است که شما می‌توانید تبلیغات خود را به‌صورت دقیق برای مخاطبانی خاص هدف‌گذاری کنید و در نتیجه بازدهی بالاتری داشته باشید. این روش همچنین به شما اجازه می‌دهد که بازدهی تبلیغات خود را به‌صورت کامل و دقیق اندازه‌گیری کنید، که به شما کمک می‌کند تا بهتر بدانید کدام کمپین‌ها موثرتر بوده‌اند. با توجه به اینکه تبلیغات اینترنتی قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارند، می‌توانید به‌راحتی استراتژی‌های خود را متناسب با نیازهای بازار تغییر دهید و به سرعت به تغییرات بازار پاسخ دهید. تبلیغات به عنوان ابزاری برای افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش با تبلیغات شناخته می‌شود.

دسترسی کاربردی  و راحت به تمامی امکانات سامانه یکی از قابلیت های خوب سامانه پیام رسان است. مهم ترین نکته همکاری و شکیبایی منحصر به فرد واحد پشتیبانی سامانه بوده که در هر ساعتی پاسخگوی سوالات ما هستند. در طول سالها استفاده از سامانه پیام رسان هیچ‌گاه در ارتباط با مشتریان‌مان دچار مشکل نشدیم و به لطف و زحمت پشتیبانی قوی و کارشناسان پیگیر پیام رسان همیشه بهترین خدمات را دریافت کردیم. اگر صاحب یک نرم افزار، وب سایت یا اپلیکیشن هستید، باقابلیت وب سرویس پیامکی پیام رسان می توانید تنها با چند خط کد برنامه نویسی، از داخل نرم افزار به کاربران و مشترکین خود پیامک ارسال کنید.

به علاوه، برای افزایش نرخ تبدیل، بهینه‌سازی تجربه کاربری و استفاده از کال تو اکشن‌ نیز ضروری هستند. بهبود طراحی وب‌سایت، ساده‌سازی فرآیند خرید و ارائۀ محتوای مرتبط می‌تواند تجربه کاربری را ارتقا دهد. همچنین، استفاده از دکمه‌های CTA واضح و جذاب، کاربران را به انجام اقدامات مورد نظر (مانند خرید یا ثبت‌نام) تشویق می‌کند. تبلیغات کلیکی، یکی از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین است که شامل پرداخت هزینه به ازای هر کلیک روی تبلیغات برند در وب‌سایت‌های مختلف یا رنک اول نتایج گوگل می‌شود. به این روش می‌توانید ترافیک ورودی وب‌سایت خود را به سرعت و با هزینۀ نسبتاً کمی افزایش دهید.

ثبت ارسال پیامک انبوه در سامانه پیام رسان

همچنین می تونین از وبلاگ ها، تبلیغات دیجیتال و سایر اشکال بازاریابی دیجیتال برای گسترش آگاهی از محصولات و خدمات خودتون استفاده کنین. افزایش آگاهی از برند به فرآیند آشنایی بیشتر افراد با برند شما و اون چیزی که نشون میده اشاره می کنه. این یک هدف مهم برای خیلی از کسب و کارهاست که می تونه به شناخت، اعتبار و در نهایت افزایش فروش منجر بشه. هدف گیری متنی به بازاریابان کمک می کنه محتوای تبلیغاتی رو در کنار سایر محتوای مرتبط با چیزی که تبلیغ می شه قرار بدن. تبلیغاتی هدفمند است که شما را در معرض دید کسانی قرار دهد که احتمالاً مشتری شما می‌شوند و به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند. تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از بهترین روش‌ها شناخته می‌شود که این میزان هدفمندی را برایتان فراهم کرده است.

همین حالا با تهیه یک پنل پیامکی، اولین گام برای تبلیغات مؤثر و هدفمند را بردارید. همچنین کانال‌های دیجیتال از انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای برخوردارند؛ طوری که برندها می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف، با روش‌های متنوع و با هر بودجه‌ای، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند. در تبلیغات دیجیتال، ابزارهای بسیاری، از جمله ابزارهای رایگان سئو، در اختیار شما هستند تا استراتژی تبلیغاتی‌تان را هوشمندانه‌تر و مؤثرتر اجرا کنید. با این حال، این شیوه به دلیل هزینه‌های بالا، به‌ویژه هزینه ارسال، ممکن است چالش‌برانگیز باشد. می‌توانید از نسخه مدرن‌تر این روش، یعنی ایمیل مارکتینگ بهره ببرید که پیام‌ها را از طریق خبرنامه‌ها و پیشنهادات تبلیغاتی را به صورت دیجیتال به دست مخاطبان می‌رساند.

برای قرار دادن یک تبلیغ هدفمند آنلاین، باید در یکی از شبکه های تبلیغاتی، یک کمپین ایجاد کنین. این شبکه ها تبلیغات رو بر اساس داده های کاربران مثل دموگرافی، سابقه خرید یا رفتار دیجیتالی به مخاطبان نشون میدن. نکته دیگری که به شما در رسیدن به اهداف تبلیغات یاری می‌رساند، ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب است. توصیه می‌شود متناسب با نیازها و علایق مخاطبان هدف خود محتوایی مرتبط تولید نموده و از تصاویر و ویدیوها برای جلب توجه بیشتر افراد بهره ببرید.

هدف گذاری مجدد در مورد جلب مجدد علاقه مصرف کننده ای است که از سایت شما برای مرور بازدید کرده است اما بدون خرید، برگه را بسته است. می توانید این کار را از طریق ایمیل یا تبلیغات رسانه های اجتماعی انجام دهید. برای مثال، اگر اخیراً به وب‌سایتی که لوازم آشپزخانه می‌فروشد نگاه کرده‌اید، اما بدون خرید آن را ترک کرده‌اید، ممکن است تبلیغاتی در مورد همان لوازم در فید رسانه‌های اجتماعی خود دریافت کنید. هدف این است که تبلیغات به اندازه کافی فریبنده شود تا مصرف کننده بتواند به سایت شما بازگردد و خرید انجام دهد.

به عنوان مثال، اگر در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار محتوای تبلیغاتی هستید، به نظرات و بازخوردهای مخاطبان توجه نمایید و به آن‌ها پاسخ دهید. در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد. اندازه‌گیری و ارزیابی نتایج به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا متوجه شوند که تبلیغات آن‌ها تا چه حد موثر بوده‌اند و در صورت لزوم، تغییراتی در تبلیغات خود ایجاد کنند.

اساسا، این نرخ میزان درآمد هر واحد هزینه صرف شده برای تبلیغات رو محاسبه می کنه. با تبلیغات هدفمند، معمولا بازده بالاتری دارین چون هزینه ها فقط برای افرادی صرف می شه که احتمال تبدیل بالایی دارن. برندها معمولا از تبلیغات هدفمند استفاده می کنن تا محصولاتی رو که قبلا بررسی کردین رو به شما نشون بدن. این تاکتیک به کسب و کارها کمک می کنه تا توجه شما رو برای بازگشت به وب سایت و خرید محصول جلب کنن. شما با خرید اولیه در پنل پیامک پیام رسان می توانید به تمام این امکانات و ویژگی های دیگر این پنل اس ام اس برای تبلیغات هدفمند به مشتریان و مخاطبان خود استفاده کنید.

محتوای تبلیغ باید هم با سلیقه و نیاز مخاطبان شما و هم با رسانه‌ای که در آن تبلیغ منتشر می‌شود متناسب باشد. در تبلیغ هدفمند، محتوای تبلیغ کسب‌وکار به کاربرانی نمایش داده می‌شود که دقیقاً مخاطب آن هستند. تا اینجای کار با انواع اهداف تبلیغات در بازاریابی آشنا شدید؛ ولی خبری از فروش نبود. البته ما اینجا به خرید اشاره کردیم؛ ولی تعامل صفحهٔ شما در شبکه‌های اجتماعی هم اهمیت دارد که باید با کمپین‌های تبلیغاتی، آن را بهبود بخشید.

از طریق تبلیغات، برند می‌تواند پیام‌ها و ارزش‌های خود را به مخاطب هدف منتقل کند و در ذهن آن‌ها‌ جایگاهی ماندگار بسازد. هدفگیری زمانی هم در حقیقت همان زمانی است که شما تعیین می‌کنید که تبلیغ شما نمایش داده شود. مثلا اگر محصولات هنری می‌فروشید ممکن است حدس بزنید که کاربران شما اکثرا آخر شب تا صبح خرید می‌کنند و می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما صرفا در این زمان‌ها نمایش داده شود. یکی از مهم‌ترین تأثیرات اهداف یادآوری، حفظ و تقویت وفاداری مشتریان است که به توسعه کسب‌وکار می‌انجامد. هنگامی که برند با روش‌های تبلیغات خلاقانه و تکرار مناسب، همچنان در ذهن مخاطب باقی می‌ماند، تمایل مشتریان به خرید مجدد افزایش یافته و کمپین تبلیغاتی آینده نیز با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود. تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که تعاملات مداومی با مشتریان خود برقرار کنید.

از ویدیو مارکتینگ برای جذب بیشتر مخاطبان استفاده کنید

استراتژی PPC (Pay-Per-Click) تبلیغات شامل نتایجی است که با برچسب‌های Ad یا Sponsored در بالای صفحات یا پایین نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. برای اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه می‌توانید مقالۀ تفاوت بازاریابی و تبلیغات را بخوانید. تبلیغات چاپی که سال‌هاست جایگاه خود را در دنیای تبلیغات حفظ کرده است، شامل پوسترها، بروشورها، آگهی‌های روزنامه‌ای و مجلات می‌شود. همچنین گفتنی است که با وجود تغییرات در طراحی و نحوه استفاده، تبلیغات چاپی همچنان به‌عنوان یکی از رسانه‌های کلاسیک و مؤثر شناخته می‌شود.

در مجموع، تبلیغات مبتنی بر مکان می‌تواند ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارها باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد میکنیم مطلب تبلیغات محلی چیست؟ + بهترین استراتژی‌ها برای شروع از بلاگ صباویژن را ازدست ندهید. طبق آمار Data Driven Advertising، در سال 2016 برندهای اروپایی بیش از 16میلیارد دلار روی تبلیغات هدفمند سرمایه‌گذاری کردند که نشان‌دهندۀ میزان محبوبیت این نوع تبلیغ است.

{

آموزش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام بهترین روش‌های ذخیره موسیقی ریلز

|}

با استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌توان مشتریان را بر اساس معیارهای مختلف مانند سن، جنسیت، محل زندگی یا سابقه خرید دسته‌بندی کرد و پیام‌هایی متناسب با نیازهای هر گروه ارسال نمود. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کند، تبلیغ محصول شما به‌عنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار می‌گیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

تبلیغات مبتنی بر مکان، نوعی از تبلیغات هدفمند است که در آن تبلیغات به مخاطبانی که در مکان خاصی قرار دارند، نمایش داده می‌شوند. این نوع تبلیغات می‌تواند برای کسب‌وکارهای محلی، مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، و خدمات محلی، بسیار مفید باشد. برای مثال مخاطبی را در نظر بگیرید که به‌ دنبال خرید یک هولدر موبایل است؛ او در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغات مرتبط را می‌بیند و خرید خود را انجام می‌دهد. کاربر در این تبلیغ، محصول موردنیاز یا مورد علاقۀ خود را می‌بیند و زمان کمتری را صرف جست‌وجو می‌کند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری رقبایی در بازار دارد. بنابراین تنها آگاهی یافتن از یک برند و یا اطلاعات محصول برای جذب مشتری کافی نیست.

در این مقاله، قصد داریم به بررسی تعریف، اهمیت و نحوه عملکرد تبلیغات هدفمند بپردازیم. برای یک تبلیغ هدفمند باید دسته‌بندی درستی از مخاطبان در نظر گرفته شود و این‌ کار فقط به هدف تبلیغ شما بستگی دارد. یکی از مهمترین فرایندها در تبلیغات هدفمند بخش‌‌بندی بازار یا Market Segmentation است. تبلیغات هدفمند یا هدف گذاری تبلیغات، راهی برای بازاریابان است تا تبلیغاتی را به مشتریان ارائه دهند که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید خاص آنها باشد.

بنابراین به همان اندازه که تولید و فروش می‌تواند مهم باشد، تبلیغات اصولی نیز با اهمیت و تاثیرگذار در افزایش فروش است. تبلیغات هدفمند با تمرکز بروی مخاطب و جامعه هدف بهترین نتایج راه بهمراه دارد. هیچ‌ کار و برنامه‌ای به ویژه در حوزه تبلیغات بدون داشتن استراتژی دقیق و مدون به نتیجه نمی‌رسد. برای این‌که بتوانید به درستی برنامه تبلیغات هدفمند خود را پیاده کنید، فقط مشخص کردن مخاطبان هدف کافی نیست.

به عنوان یک متخصص تبلیغات، می توانید انتخاب کنید که چه کسی این تبلیغات را ببیند. برخلاف تبلیغات بیلبوردی که اندازه گیری آنها سخت است، می توانید آمار تبدیل این تبلیغات را از طریق تجزیه و تحلیل شناسایی کنید. تبلیغات رفتاری نحوه حرکت مصرف کننده در اینترنت را در نظر می گیرد و تبلیغات را بر اساس آن قرار می دهد. از آنجا، می توانید تبلیغات خود را در سراسر اینترنت قرار دهید که با رفتار مصرف کنندگان شما همسو باشد.

تبلیغات با هدف آگاهی از برند را یادتان است؟ اگر اشتباهی در آنجا رخ دهد و محتوای درستی تبلیغ نشود، به جایگاه‌یابی اشتباه منجر می‌شود. این هدف را می‌توان در دل هدف ایجاد آگاهی از برند جای داد؛ چراکه با تبلیغات – معمولاً پنهان – سعی می‌کنیم هیجانی حول برند یا محصول آن ایجاد کنیم. حتی صفحهٔ شما در اینستاگرام هم معدن لید است؛ چون فالوورهای شما با دنبال‌کردن صفحه علاقهٔ خود را به محصولی که ارائه می‌کنید، نشان می‌دهند که می‌توانید آن‌ها را به‌مرور زمان به مشتری تبدیل کنید. حالا که می‌دانید اهمیت دانستن هدف از تبلیغات چیست، بیایید انواع اهداف در بازاریابی را بررسی کنیم.

تا زمانی که شما را نشناسند، به شما علاقه‌مند نشوند و کسی نداند تفاوت شما با بقیه چیست، فروش رقم نمی‌خورد. در این روش، ویژگی‌های محصول خود را با محصولات رقبا مقایسه می‌کنید تا نشان دهید چه فرقی دارید و ارزش محصول شما برجسته شود. یکی از بهترین کمپین‌ها برای این کار، کمپین‌های اینفلوئنسری است که برندهای معتبر در گذشته، با کمک آن توانستند به این هدف برسند. چنین تبلیغاتی باعث می‌شوند بخشی از بازار تمایل پیدا کند محصول ما را بخرد و برای رسیدن به آن ثانیه‌شماری کند. تبلیغات با هدف جذب لید، مخاطبِ هدف شما را از مرحلهٔ آگاهی به مرحلهٔ عمل (نشان‌دادن علاقه) می‌رسانند.

تعیین اهداف روشن، مخاطب‌شناسی دقیق و سنجش مداوم نتایج تبلیغات، همگی عواملی هستند که می‌توانند روند رشد و توسعه را سرعت ببخشند. با در نظر داشتن این نکات، امیدواریم مطالب این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. لطفاً دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

در این کمپین، تحقیقات بازار و مخاطب‌شناسی دقیق به تیم تبلیغاتی کمک کرد تا محتوای مناسبی برای شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون تهیه کنند. در پایان، شرکت از طریق نظرسنجی آنلاین و بررسی فروش، متوجه شد این کمپین تا ۱۵ درصد در ایجاد ترجیح برند و افزایش فروش اثرگذار بوده است. گاهی اوقات، یک کسب‌وکار نیاز دارد نگرش‌ها و ادراکات مخاطبان را به‌صورت بنیادین تغییر دهد. این کار معمولاً از طریق محتوای داستان‌محور، تکیه بر نظرات مشتریان رضایتمند و نمایش دستاوردهای برند صورت می‌گیرد. برای نمونه، یک شرکت غذایی با سابقه مشکل در کیفیت محصول، با بهبود فرمولاسیون و اجرای یک کمپین تبلیغاتی خلاقانه، طی شش ماه ۳۰ درصد از نگاه منفی مخاطبان کاست.

تبلیغات مبتنی بر زمان، نوعی از تبلیغات هدفمند است که در آن تبلیغات در زمان‌های خاصی از روز، هفته، یا ماه به مخاطبان نمایش داده می‌شوند. تبلیغات هدفمند یکی از استراتژی های موثر برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. تبلیغات برنامه ریزی شده و اصولی نوعی سرمایه گذاری برای صاحبان صنایع و کسب و کارهاست که مدیران باتجربه و هوشمند به بهترین شکل از آن استفاده می کنند.

حتما شماهم تبلیغات تلویزیونی را دیده اید که زیرنویس کرده است، برای خرید محصول عدد 11 را به سرشماره خاصی ارسال کنید. پنل ارسال پیامک انبوه پیام رسان ، بهترین ابزار برای ارسال پیامک و مدیریت پیامک های دریافتی است که شما می توانید بصورت 24 ساعته از منشی پیامکی آن استفاده کنید . هدف قرار دادن جمعیت و علایق خاص یکی از جنبه های کلیدی تبلیغات هدفمند هستش. با استفاده از داده ها و فناوری، می تونین افرادی رو که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستن شناسایی کنین و تبلیغات خودتون رو به طور خاص برای اونها هدف قرار بدین. هدف گیری رفتاری مشابه تبلیغات متنی هستش، اما رفتار و فعالیت مرور وب کاربر رو هنگام قرار دادن تبلیغات در سراسر وب در نظر می گیره.

به‌عبارت‌دیگر وقتی یکی از کاربران در مورد خرید بلیت هواپیما سرچ کند تبلیغاتی که برای او به نمایش گذاشته می‌شود همگی مرتبط با سفر و آژانس‌های هواپیمایی هستند. در تبلیغات متنی بازاریابان یک تبلیغ ایجاد می‌کنند و آن را به دسته‌ای از کلمات کلیدی تبلیغاتی مرتبط می‌کنند. به‌این‌ترتیب کسب‌وکار‌ها می‌توانند محصول و خدمات خود را  در جای مناسب به فروش برسانند. ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه تخصص اصلی سامانه پیامک پیام رسان است که در کنار کلی امکانات دیگر جهت تبلیغات، بازاریابی و ارتباط با مشتریان ارائه می کند.

در نتیجه، ارزشش رو داره که تست A/B رو به صورت منظم انجام بدین تا ببینین کدوم تبلیغات در سناریوهای خاص بهترین عملکرد رو دارن و کدوم موارد نمی تونن کارآمد باشن. به طور کلی، هر چقدر با استراتژی کلی بازاریابی شما هماهنگ تر باشین، می تونین بیشتر مطمئن باشین که تلاش های بازاریابی شما از اهداف و ماموریت های بزرگ تری پشتیبانی می کنه. نرخ تبدیل، نسبت تعداد اقدامات انجام شده توسط مخاطبان به تعداد کلیک‌ها است. این اطلاعات می‌توانند شامل سن، جنسیت، موقعیت مکانی، تحصیلات، و درآمد مخاطبان باشند. به عنوان مثال، یک شرکت تولیدکننده لوازم آرایشی می‌تواند تبلیغات خود را به زنانی که در سنین 25 تا 35 سال هستند، علاقه‌مند به لوازم آرایشی و در منطقه تهران زندگی می‌کنند، نمایش دهد. به ‌همین دلایل، امروزه تبلیغ هدفمند، بیش ‌از گذشته اهمیت پیدا کرده است و استفاده از آن ریسک مجموعه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

تبلیغات هدفمند یا هدف گذاری تبلیغات (Targeted advertising)، راهی برای بازاریابان هستش تا تبلیغاتی رو به مشتریان ارائه بدن که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید خاص اونها باشه. تبلیغات بخش مهمی از کمپین های بازاریابی است که به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دست یابند و برندهای خود را تبلیغ کنند. تبلیغات هدفمند یکی از راه هایی است که متخصصان تبلیغات محصولات خود را به مشتریان معرفی می کنند. درک روش های مختلف استفاده از تبلیغات هدفمند ممکن است به بهبود فروش کمک کند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستا